klient nie zapłacił za wykonaną usługę

Pytanie z dnia 05 marca 2019

Postawiłem klientowi płot w zeszłym roku bez podpisanej umowy. Po otrzymaniu faktury, klient zgłosił reklamację, nie zapłacił za wykonaną usługę i teraz żąda demontażu ogrodzenia. Czy ma podstawy prawne do niepłacenia za usługę?

Dzień dobry, a czego dokładnie dotyczyła reklamacja i czy klient skutecznie odstąpił od umowy? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 marca 2019 13:40 Zmodyfikowano dnia: 6 marca 2019 13:40 Obejrzało: 383 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W takiej sytuacji wiele zależy od tego, jakie były ustalenia między wami (umowa ustna), a także czy usługa została wykonana prawidłowo.

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 marca 2019 20:57 Zmodyfikowano dnia: 7 marca 2019 20:57 Obejrzało: 377 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.