klient nie zapłacił za wykonaną usługę
Pytanie z dnia 05 marca 2019
Postawiłem klientowi płot w zeszłym roku bez podpisanej umowy. Po otrzymaniu faktury, klient zgłosił reklamację, nie zapłacił za wykonaną usługę i teraz żąda demontażu ogrodzenia. Czy ma podstawy prawne do niepłacenia za usługę?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a czego dokładnie dotyczyła reklamacja i czy klient skutecznie odstąpił od umowy? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Dzień dobry. W takiej sytuacji wiele zależy od tego, jakie były ustalenia między wami (umowa ustna), a także czy usługa została wykonana prawidłowo.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.