Pytanie z dnia 11 kwietnia 2023
Klient twierdzi że wysłał pieniądze na moje stare zamknięte konto. Transakcja nie doszla do skutku więc zwróciłem mu pieniądze z aktywnego konta będąc pewien że sobie z banku odzyskam jego przelew. Bank twierdzi że jego przelew wrócił do niego skoro konto nieczynne bo rachunek nie istnieje. Klient nie chce oddać pieniędzy i brak kontaktu. Da radę to jakoś odkręcić prawnie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, bank może mieć racje - jeśli konto nie istnieje to pieniądze wracają na konto nadawcy. Więc wygląda na to, że klient dostał podwójny zwrot. Trzeba go wezwać do zwrotu środków, a jeśli to nie pomoże to pozostaje pozew do sądu. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Wezwać do zapłaty, a jeżeli nie poskutkuje pozwać z bezpodstawnego wzbogacenia.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.