Klient wstrzymał realizację zamówienia - usługi rekrutacyjne
Pytanie z dnia 01 sierpnia 2019
Klient wstrzymał realizację zamówienia (usługi rekrutacyjne), w procesie byli kandydaci, czekali już na finalne wejście do projektu kiedy temat został wstrzymany, praca została wykonana, żeby jednak nastąpiła płatność, zlecenie musi uzyskać teraz status anulowane albo zamknięte, jednak oficjalny status nadal widnieje "wstrzymane". Po jakim czasie wstrzymane zlecenie z automatu przechodzi w zakończone i czy taka sytuacja w ogóle jest uregulowana prawnie?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od Państwa umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Dzień dobry, sprawa wymaga analizy umowy zawartej z klientem.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.