Pytanie z dnia 03 marca 2023
Klient zamowił zestaw mebli. Zapłacił zaliczkę w wysokości 500 zł. Meble są u nas w firmie a klient teraz nie ma pieniędzy żeby dopłacić. Czy w takiej sytuacji klient może wymagać od nas zwrotu zaliczki? My ponieśliśmy koszty za towar
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli była to zaliczka, a nie zadatek, a Państwo się należycie nie zabezpieczyliście w umowie, to tak. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, aby odpowiedzieć na to pytanie musiałabym zapoznać się z umową, którą Państwo zawarliście z klientem. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.