Pytanie z dnia 03 marca 2023

Klient zamowił zestaw mebli. Zapłacił zaliczkę w wysokości 500 zł. Meble są u nas w firmie a klient teraz nie ma pieniędzy żeby dopłacić. Czy w takiej sytuacji klient może wymagać od nas zwrotu zaliczki? My ponieśliśmy koszty za towar

Dzień dobry, jeśli była to zaliczka, a nie zadatek, a Państwo się należycie nie zabezpieczyliście w umowie, to tak. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 marca 2023 11:23 Zmodyfikowano dnia: 3 marca 2023 11:23 Obejrzało: 216 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na to pytanie musiałabym zapoznać się z umową, którą Państwo zawarliście z klientem. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 marca 2023 12:22 Zmodyfikowano dnia: 3 marca 2023 12:22 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.