Pytanie z dnia 03 marca 2023

Klient zamowił zestaw mebli. Zapłacił zaliczkę w wysokości 500 zł. Meble są u nas w firmie a klient teraz nie ma pieniędzy żeby dopłacić. Czy w takiej sytuacji klient może wymagać od nas zwrotu zaliczki? My ponieśliśmy koszty za towar

Dzień dobry, jeśli była to zaliczka, a nie zadatek, a Państwo się należycie nie zabezpieczyliście w umowie, to tak. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 marca 2023 11:23 Zmodyfikowano dnia: 3 marca 2023 11:23 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na to pytanie musiałabym zapoznać się z umową, którą Państwo zawarliście z klientem. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 marca 2023 12:22 Zmodyfikowano dnia: 3 marca 2023 12:22 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem