Pytanie z dnia 03 marca 2023
Klient zamowił zestaw mebli. Zapłacił zaliczkę w wysokości 500 zł. Meble są u nas w firmie a klient teraz nie ma pieniędzy żeby dopłacić. Czy w takiej sytuacji klient może wymagać od nas zwrotu zaliczki? My ponieśliśmy koszty za towar
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli była to zaliczka, a nie zadatek, a Państwo się należycie nie zabezpieczyliście w umowie, to tak. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, aby odpowiedzieć na to pytanie musiałabym zapoznać się z umową, którą Państwo zawarliście z klientem. Zapraszam do kontaktu, wycenię swoje usługi. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.