Pytanie z dnia 09 marca 2023

Klientka twierdzi ze zapłaciła mi za sesje mimo ze nie zapłaciła. Nie ma żadnego paragonu ani innego dokumentu potwierdzającego zaplate za sesję tylko potwierdzenie swojej siostry (która byla obecna na sesji)
Pani twierdzi ze nabilam na kase jakieś 20/30 zł a takiej transakcji nie ma na mojej kasie i zapewniam ,ze zadnych pieniedzy od niej nie bralam za te sesje. Dodatkowo w sms w ktorych orzypominam o przelewie za sesje Pani najpierw dwa razy mnie zwodzila z zaplata a ostatecznie stwierdziła ze zaplacila i strasz mnie urzędem skarbowym.

Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 marca 2023 08:34 Zmodyfikowano dnia: 10 marca 2023 08:34 Obejrzało: 137 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeśli nie otrzymała Pani płatności to byłabym spokojna. Jeśli klientka jest agresywna to proszę zachować sobie maile/smsy od niej na wypadek, gdyby nasłała na Pani kontrolę - będzie to dowód na to, że zrobiła to z "zemsty", a nie z racjonalnych pobudek. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 marca 2023 14:45 Zmodyfikowano dnia: 11 marca 2023 14:45 Obejrzało: 134 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.