Pytanie z dnia 09 marca 2023
Klientka twierdzi ze zapłaciła mi za sesje mimo ze nie zapłaciła. Nie ma żadnego paragonu ani innego dokumentu potwierdzającego zaplate za sesję tylko potwierdzenie swojej siostry (która byla obecna na sesji)
Pani twierdzi ze nabilam na kase jakieś 20/30 zł a takiej transakcji nie ma na mojej kasie i zapewniam ,ze zadnych pieniedzy od niej nie bralam za te sesje. Dodatkowo w sms w ktorych orzypominam o przelewie za sesje Pani najpierw dwa razy mnie zwodzila z zaplata a ostatecznie stwierdziła ze zaplacila i strasz mnie urzędem skarbowym.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, jeśli nie otrzymała Pani płatności to byłabym spokojna. Jeśli klientka jest agresywna to proszę zachować sobie maile/smsy od niej na wypadek, gdyby nasłała na Pani kontrolę - będzie to dowód na to, że zrobiła to z "zemsty", a nie z racjonalnych pobudek. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.