Pytanie z dnia 05 listopada 2020

Klinika weterynaryjna. Przez telefon zasugerowano mi USG dla mojego kota, gdzie koszt to 100 zł. W dniu wizyty weterynarz nie chciał wykonać tej usługi, bo nie ma takiej potrzeby i nie ma na to czasu. W zamian zaproponował badanie krwi. Nie przekazał, że opłata mocno wzrośnie, a ja też nie pytałam o opłaty.Po wykonanym badaniu poproszono mnie o zapłacanie 302 zł (czyli ok. 3x więcej niż w innych miejscach). Klinika nie ma nigdzie cennika. Czy moje prawa konsumenckie zostały złamane i czy mogę sobie rościć prawa do odszkodowania, skoro nie zostałam info. o kosztach.

Zapłaciła Pani?

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 listopada 2020 16:23 Zmodyfikowano dnia: 14 listopada 2020 16:23 Obejrzało: 119 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.