Pytanie z dnia 05 listopada 2020
Klinika weterynaryjna. Przez telefon zasugerowano mi USG dla mojego kota, gdzie koszt to 100 zł. W dniu wizyty weterynarz nie chciał wykonać tej usługi, bo nie ma takiej potrzeby i nie ma na to czasu. W zamian zaproponował badanie krwi. Nie przekazał, że opłata mocno wzrośnie, a ja też nie pytałam o opłaty.Po wykonanym badaniu poproszono mnie o zapłacanie 302 zł (czyli ok. 3x więcej niż w innych miejscach). Klinika nie ma nigdzie cennika. Czy moje prawa konsumenckie zostały złamane i czy mogę sobie rościć prawa do odszkodowania, skoro nie zostałam info. o kosztach.
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Zapłaciła Pani?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.