Pytanie z dnia 21 listopada 2018
konsultant zaproponował 3-miesięczny bezpłatny serwis mojej reklamy na stronie inte. po jej upływie wydzwaniają do mnie że została automatycznie przedłużona i bez mojej zgody i żądają zapłaty twierdząc że wyraziłem zgodę przez telefon i to jest wiążące mają to nagrane . Czy jest to zgodne z prawem konsumenta .Proszę o poradę co z tym zrobić
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a czy Pan jest konsumentem czy przedsiębiorcą ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Jeżeli takie oświadczenie rzeczywiście złożył Pan przez telefon (przypuszczam, że tak, bo tego rodzaju firmy właśnie tak działają) to powinien Pan zapłacić. Ale proszę wezwać ich pisemnie do przesłania kopii nagrania, w celu weryfikacji ich twierdzeń.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.