Kontrola podatkowa,
Pytanie z dnia 14 listopada 2019
Dzień dobry, prowadziłam działalność gospodarczą-sklep spożywczy. Dwa miesiące temu zawiesiłam ją-zlikwidowałam sklep i rozwiązałam umowę najmu na lokal w którym był prowadzony. Jako, że musiałam podać jakieś miejsce wykonywania działalności, podałam adres pod którym jestem zameldowana tymczasowo na kilka lat(właściciel domu nie jest moją rodziną). Oczywiście w związku z zawieszeniem działalności, nie prowadzę jej w tym miejscu, nie wykazuję i nie wykazywałam żadnych dochodów odkąd adres został zmieniony, jedynie mieszkam tam i przechowuję niektóre dokumenty, kasę fiskalną i część sprzętu, który jest wystawiony na sprzedaż. Dostałam informację o kontroli podatkowej nieruchomości. Jakie w związku z tym powinnam przygotować dokumenty i czy będę musiała płacić podatek od nieruchomości?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.