Koronawirus a karnet na siłownię.
Pytanie z dnia 16 lipca 2020
Dzien dobry. Mam problem z siłownia fitness. ,,Podpisałem" umowę internetowo z ową siłownia natomiast gdy w Polsce pojawił się wirus i siłownie zostały zamknięte 27.05.2020 zgłosiłem wypowiedzenie umowy które powinno obejmować równy miesiąc od pierwszego dnia każdego miesiąca. Piszac maila rezygnacyjnego normalnie dostałem odpowiedź z biura fitness że siłownia zostały zamknięte na czas wirusa a karnet zostanie odnowiony automatycznie po otwarciu siłowni. Zaznaczyłem że ja nie chcę automatycznego odnawiania tylko po prostu chcę zrezygnować z ich usług ponieważ wyprowadzam się z Wrocławia. Problem polega na tym że mimo że zgłosiłem rezygnacje pod koniec maja a rezygnacja następuje od pierwszego dnia każdego miesiąca firma wystawiła mi zakończenie karnetu pod koniec lipca ponieważ siłownię zostały dopiero otwarte 06.06.2020. W tym momencie musiałem zapłacić za miesiąc czerwiec który według mnie powinien być okresem wypowiedzenia. Natomiast na siłowni karnet obowiązuje do końca lipca. Dodam jeszcze fakt że na ostatnie moje dwa maile firma nie potrafiła już nawet odpisać. Co w tym wypadku mogę zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.