Koronawirus a praca.
Pytanie z dnia 26 czerwca 2020
Prowadzę działalność usługowo handlową mam pracownika. Pracownik jest fryzjerem i po pracy umawia się z klientami. Przykładowo przez 10 lat osoba obcinała się w salonie. Zauważyłam w notesie fryzjerki wizytę po godzinach pracy. Jestem uczciwa wobec pracownika nawet w trudnych warunkach koronawirus a teraz odkryłam że tak robi. Co mogę zrobić. Pewnie jak zapytam co się dzieje będzie więcej się pilnować. Żebym tego nie zauważyła. Proszę o radę. Sytuacja jest na skraju opłacalności. Prowadzenia tych usług i do tego nieuczciwy pracownik.
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Pracownik obowiązany jest dbania o dobro zakładu pracy w któym jest zatrudniony, zatem na tej podstawie można przywołać go do porządku a ewentualnie dochodzić odszkodowania za jego działania choćby niezgodne z zasadami współżycia społecznego. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.