Koronawirus a praca.

Pytanie z dnia 26 czerwca 2020

Prowadzę działalność usługowo handlową mam pracownika. Pracownik jest fryzjerem i po pracy umawia się z klientami. Przykładowo przez 10 lat osoba obcinała się w salonie. Zauważyłam w notesie fryzjerki wizytę po godzinach pracy. Jestem uczciwa wobec pracownika nawet w trudnych warunkach koronawirus a teraz odkryłam że tak robi. Co mogę zrobić. Pewnie jak zapytam co się dzieje będzie więcej się pilnować. Żebym tego nie zauważyła. Proszę o radę. Sytuacja jest na skraju opłacalności. Prowadzenia tych usług i do tego nieuczciwy pracownik.

Pracownik obowiązany jest dbania o dobro zakładu pracy w któym jest zatrudniony, zatem na tej podstawie można przywołać go do porządku a ewentualnie dochodzić odszkodowania za jego działania choćby niezgodne z zasadami współżycia społecznego. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 lipca 2020 21:19 Zmodyfikowano dnia: 5 lipca 2020 21:19 Obejrzało: 959 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.