Koronawirus a usługa fotografa.

Pytanie z dnia 08 czerwca 2020

Witam serdecznie ,zwracam się z takim pytaniem : mieliśmy mieć wesele 13 kwietnia ,był zarezerwowany fotograf ,podpisana umowa z ustaloną kwotą wynagrodzenia i wpłacona zaliczka (50%) od tej kwoty ,przez koronawirus musieliśmy przenieść wesele i fotograf powiedziała że zmieniaj się u niej ceny na usługi ,i teraz ta sesja będzie kosztować drożej ,zaproponowała nam oddać zaliczkę lub wybrać inna usługę u niej ,czy może ona tak postępować ,nie patrząc na umowę ,w której takie zmiany nie przewidywane?Dziękuje ,pozdrawiam

Dzień dobry, pierwotna usługa nie mogła się odbyć, więc teraz można negocjować warunki albo dochodzić zwrotu zaliczki z pierwszej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 czerwca 2020 13:59 Zmodyfikowano dnia: 8 czerwca 2020 13:59 Obejrzało: 308 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.