Koronawirus a zwrot pieniędzy za bilety.
Pytanie z dnia 11 lipca 2020
Dzień dobry,
Na początku roku zakupiłam dwa bilety na festiwal, który miał odbyć się w maju. Ze względu na pandemię organizator przeniósł termin wydarzenia na połowę września. Dodam, że bilety kupiłam internetowo bezpośrednio na stronie organizatora i do dzisiaj nie otrzymałam biletów. Ze względu na zmianę terminu, który mi kompletnie nie odpowiada chciałam zwrócić bilety, ale organizator odmówił. Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.