kredyt hipoteczny,błąd pracownika banku,zadośćuczynienie,
Pytanie z dnia 19 grudnia 2018
Witam serdecznie, mam ogromny problem, a mianowicie kupujemy z mężem mieszkanie, złożyliśmy wnioski, wszystko było gotowe , zgoda i praktycznie wszystko zapięte na ostatni guzik, i okazało się że do dnia 30.11 bank miał przelać developerowi pieniądze na rachunek powierniczy, i pracownik przespał to, umowa wygasła. Do końca grudnia musimy podejść do aktu notarialnego, czy my możemy żądać jakiegoś zadośćuczynienia, czego możemy się domagać
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale jaka umowa wygasła ? Zawarliscie Państwo w końcu tę umowę kredytu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Jeżeli ponieśli Państwo jakąś wymierną (możliwą do określenia w pieniądzu) szkodę, to mogą się Państwo domagać odszkodowania.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.