Kredyt konsumencki. Spłata karty kredytowej.

Pytanie z dnia 17 września

Dzień dobry. Rok temu wzięłam kredyt konsumencki w parabanku. W postaci karty kredytowej. Kwoty minimalne spłacane systematycznieKimit w wysokości 5000. Byłam pewna , ze mam spłacone 3000 bo tak wynikało orzez 2 miesiące ze stanu dostępnych środków. Gdy chciałam dopłacić do 5000 t okazało się , ze przekroczyłam limit. Nikt ich nie ukradł Drugi miesiąc szukam pieniędzy.odpowiedz reklamacyjna poinformowała mnie o błędzie technicznym na rachunku karty. Czy można tak podawać błędne informacje przez 2 miesiące. Nikt mnie też o tym nie poinformował.2 miesiące miałam dostępne środki , aż nagle. To ja miałam liczyć. Czy parabanku w ogóle nie ponosi winy za moje zadłużenie? .Dopiero dzisiaj policzyłam sama i mają rację. Od 15 .05 do 5..08. Karta pokazywała systematycznie zwièkszsjącą się kwotę dostępnych środków - wpłaty na rachunek karty. Byłam pewna , ze to ja mam rację i teraz przez nich mam 3 razy eięcej do oddania . Czy błąd na rachunku ponad 2 miesiące jest zgodny z prawem

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.