Kto pokrywa koszty zwrotu towaru przez internet.

Pytanie z dnia 01 listopada 2022

Prowadzę sklep internetowy z odzieżą. Moje pytanie, czy w razie zwrotu zakupionej odzieży przez klienta ja mam obowiązek pokrycia kosztów przesyłki w obie strony? Tylko zwrotu? A może jasno określony regulamin, że to kupujący pokrywa koszty zdejmuje ze mnie jakikolwiek obowiązek?

Dzień dobry, co do zasady tak, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający, jednak są od tego pewne wyjątki. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2022 11:26 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2022 11:26 Obejrzało: 191 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie ponosi Pani kosztu wysyłki do Pani - o ile jest to zapisane w regulaminie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 listopada 2022 14:22 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2022 14:22 Obejrzało: 190 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.