Pytanie z dnia 03 grudnia 2015

kupiłem telefon za pośrednictwem portalu internetowego ale odebrałem go osobiście w miejscu zaproponowanym przez sprzedawcę poza lokalem. Przed wejściem do marketu po zmierzchu. Wizualnie telefon na pierwszy rzut oka wydawał się bez wad. Rzekomo telefon nowy nieużywany. Natomiast w domu okazało się że jest pęknięta osłona kamery. Sprzedawca odmawia zwrotu gotówki w przypadku braku możliwości wymiany. Czy ma takie prawo, telefon był zakupiony na fakturę na firmę

Proszę powołać się na rekojmię. Ale trudno będzie to udowodnić. Obejrzał Pan towar i wad nie stwierdził. Istnieje podejrzenie, że to Pan mógł uszkodzić telefon, a przynajmniej sprzedawca tak pewnie będzie twierdził.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2016 00:38 Obejrzało: 167 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.