Pytanie z dnia 03 grudnia 2015
kupiłem telefon za pośrednictwem portalu internetowego ale odebrałem go osobiście w miejscu zaproponowanym przez sprzedawcę poza lokalem. Przed wejściem do marketu po zmierzchu. Wizualnie telefon na pierwszy rzut oka wydawał się bez wad. Rzekomo telefon nowy nieużywany. Natomiast w domu okazało się że jest pęknięta osłona kamery. Sprzedawca odmawia zwrotu gotówki w przypadku braku możliwości wymiany. Czy ma takie prawo, telefon był zakupiony na fakturę na firmę
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Proszę powołać się na rekojmię. Ale trudno będzie to udowodnić. Obejrzał Pan towar i wad nie stwierdził. Istnieje podejrzenie, że to Pan mógł uszkodzić telefon, a przynajmniej sprzedawca tak pewnie będzie twierdził.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.