Pytanie z dnia 07 października 2021

Kupiłam córce karnet na jazdy konne, córka przed wakacjami wykorzystała 6 jazd gdyż ze względu na pogodę lub chorobę 4 jazdy nie odbyły się. Uzgodnilam ustnie z właścicielką że odbędą się we wrześniu. Cały miesiąc Pani mnie zbywała, przesuwała jazdy a teraz oświadczyła że karnet już nie ważny i przestała odbierać telefony. Pani nie wystawila paragonu, nie mam umowy, choć wiedziała, że nie będzie nas przez całe wakacje w karnet wpisała ważność do 18.08. Czy jest szansa na wyegzekwowanie jazd czy oddanie pieniędzy?

Dzień dobry, tak jest taka możliwość, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl Mogę pomóc w odzyskaniu pieniędzy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 października 2021 09:13 Zmodyfikowano dnia: 8 października 2021 09:13 Obejrzało: 315 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, w takim układzie (z uwagi na jedynie ustne ustalenia) są niewielkie szanse na wykazanie przedłużenia trwania karnetu. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 października 2021 22:50 Zmodyfikowano dnia: 12 października 2021 22:50 Obejrzało: 304 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem