Pytanie z dnia 07 października 2021

Kupiłam córce karnet na jazdy konne, córka przed wakacjami wykorzystała 6 jazd gdyż ze względu na pogodę lub chorobę 4 jazdy nie odbyły się. Uzgodnilam ustnie z właścicielką że odbędą się we wrześniu. Cały miesiąc Pani mnie zbywała, przesuwała jazdy a teraz oświadczyła że karnet już nie ważny i przestała odbierać telefony. Pani nie wystawila paragonu, nie mam umowy, choć wiedziała, że nie będzie nas przez całe wakacje w karnet wpisała ważność do 18.08. Czy jest szansa na wyegzekwowanie jazd czy oddanie pieniędzy?

Dzień dobry, tak jest taka możliwość, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl Mogę pomóc w odzyskaniu pieniędzy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 października 2021 09:13 Zmodyfikowano dnia: 8 października 2021 09:13 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w takim układzie (z uwagi na jedynie ustne ustalenia) są niewielkie szanse na wykazanie przedłużenia trwania karnetu. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 października 2021 22:50 Zmodyfikowano dnia: 12 października 2021 22:50 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.