Pytanie z dnia 07 października 2021
Kupiłam córce karnet na jazdy konne, córka przed wakacjami wykorzystała 6 jazd gdyż ze względu na pogodę lub chorobę 4 jazdy nie odbyły się. Uzgodnilam ustnie z właścicielką że odbędą się we wrześniu. Cały miesiąc Pani mnie zbywała, przesuwała jazdy a teraz oświadczyła że karnet już nie ważny i przestała odbierać telefony. Pani nie wystawila paragonu, nie mam umowy, choć wiedziała, że nie będzie nas przez całe wakacje w karnet wpisała ważność do 18.08. Czy jest szansa na wyegzekwowanie jazd czy oddanie pieniędzy?
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Dzień dobry, tak jest taka możliwość, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl Mogę pomóc w odzyskaniu pieniędzy.
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, w takim układzie (z uwagi na jedynie ustne ustalenia) są niewielkie szanse na wykazanie przedłużenia trwania karnetu. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.