Pytanie z dnia 06 kwietnia 2016
kupiłam drzwi w pewnej firmie. miały być docięte na wymiar, jednak Pan który przyjechał na montaż źle wymierzył drzwi i obciął je za dużo. teraz nie chce ich naprawić bo mówi ze ramy są krzywe i się tego nie podejmuje. Na umowie jest jedynie zapłata za drzwi, a nie ma za usługę, ponieważ po montażu musiałam zapłacić za nią. Nie chcę za krótkich drzwi, a oni nie chcą tego naprawić.Jak wyjść z tej sytuacji? prośby telefoniczne nie działają.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy dysponuje Pani jakąś korespondencją ze sprzedawcą ? Czy montaż był wykonywany przez pracownika sprzedawcy ? Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Łukasz Siudak Radca prawny (Od 2006)
Kancelaria Radcy Prawnego "Opinio Doctorum" dr Łukasz Siudak
1 Maja 17/6, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Witam przysługuje Pani szereg uprawnień reklamacyjnych, ja sugeruje wezwać formalnie (pisemnie) wykonawcę do wykonania zadania zgodnie ze zleceniem pod rygorem odstąpienia od umowy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.