Pytanie z dnia 29 grudnia 2022
Kupiłam narożnik, umowa sprzedaży została zawarta na moją jednososobowa działalność. zakup nie jest związany z prowadzana działalnością i jak się okazało nie został wrzucony w koszty. Zareklamowałam narożnik bo był pomarszczony, matrtial zle nałożony został. Narożnik został niby naprawiony bo marszczenia dalej są. zostało tez wymienione wypełnienie co nie było zgłoszone i narożnik jest teraz twardy. w odpowiedzi na maila o tym że reklamacją została rozwiązana przez naprawę napisałam ze naprawa nie jest skuteczna ze dalej są marszczenia i wyminone zostało wypełnienie. napislam to 3.12 napislam ze korzystając z prawa rękojmi jest to 2 zgłoszenie tej samej wady. 5.12 dostałam informację ze mam czekać na kontakt z serwisem w celu oględzin. od tamtej pory cisza. 19.12 napislam ze uchubili terminowi 14 na rozpatrzenie reklamacji. on mi odpisali ze moja wiadomość z 03. 12 nie była 3 reklamacją. czy mają rację.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.