Pytanie z dnia 25 czerwca 2016
Kupiłam od znajomego (rodziny) sprzęt elektroniczny przez portal społecznościowy. Wysłałam mu 1000zł, twierdzi, że wysłał paczkę a firma kurierska ją zagubiła. Nawet mówi, że dostał od nich zwrot z ubezpieczenia. Miał mi przelać pieniądze na konto, ale od tygodnia nie odpisuje mi na wiadomości. Chciałabym uniknąć wizyty na policji, żeby zaoszczędzić czasu, ale potrzebowałabym żeby osoba trzecia się z nim skontaktowała żeby wziął sprawę na poważnie, zwłaszcza, że pieniędzy mu nie brakuje. Co mogę zrobić w tej sprawie? Będę bardzo wdzięczna za pomoc
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pani skierować do niego oficjalne wezwanie do zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.