Pytanie z dnia 25 czerwca 2016

Kupiłam od znajomego (rodziny) sprzęt elektroniczny przez portal społecznościowy. Wysłałam mu 1000zł, twierdzi, że wysłał paczkę a firma kurierska ją zagubiła. Nawet mówi, że dostał od nich zwrot z ubezpieczenia. Miał mi przelać pieniądze na konto, ale od tygodnia nie odpisuje mi na wiadomości. Chciałabym uniknąć wizyty na policji, żeby zaoszczędzić czasu, ale potrzebowałabym żeby osoba trzecia się z nim skontaktowała żeby wziął sprawę na poważnie, zwłaszcza, że pieniędzy mu nie brakuje. Co mogę zrobić w tej sprawie? Będę bardzo wdzięczna za pomoc

Dzień dobry, może Pani skierować do niego oficjalne wezwanie do zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 czerwca 2016 15:52 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.