Pytanie z dnia 13 maja 2018
kupiłam produkt o wartości 600 zł w sklepie internetowym. Paczka została zgubiona przez kuriera. Sprzedawca zgłosił reklamację i przekazał mi informację, że zwrot pieniędzy bądź ponowne wysłanie towaru mogę dostać dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez InPost (30 dni). Czy rzeczywiście tak jest? Czy jednak mogę się ubiegać o niezwłoczny zwrot pieniędzy lub ponowne wysłanie towaru?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli jest Pan konsumentem, może już teraz odstąpić od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Tak musi zweryfikować. By mieć podstawę do zwrotu pieniędzy,
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.