Pytanie z dnia 13 maja 2018

kupiłam produkt o wartości 600 zł w sklepie internetowym. Paczka została zgubiona przez kuriera. Sprzedawca zgłosił reklamację i przekazał mi informację, że zwrot pieniędzy bądź ponowne wysłanie towaru mogę dostać dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez InPost (30 dni). Czy rzeczywiście tak jest? Czy jednak mogę się ubiegać o niezwłoczny zwrot pieniędzy lub ponowne wysłanie towaru?

Dzień dobry, jeśli jest Pan konsumentem, może już teraz odstąpić od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2018 14:55 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2018 14:55 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak musi zweryfikować. By mieć podstawę do zwrotu pieniędzy,

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 maja 2018 22:56 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2018 22:56 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.