Pytanie z dnia 08 czerwca 2018
kupiłam telefon od osoby z sąsiedniej miejscowości,odebrałam i zapłaciłam mu do ręki,zapewniał mnie że telefon ma trzy miesiące i posiada gwarancję pokazując mi stronę gdzie to potwierdzono, telefon zepsuł sie dwa dni po zakupie,oddałam do serwisu a tam okazało sie ze nie ma gwarancji ponieważ był naprawiany w nie autoryzowanym serwisie,sprzedający jak mu powiedziałam że nie ma gwarancji zadeklarował sie że go naprawi zabrał go odemnie ,minął miesiąc zadzwoniłam do niego a on do mnie ze go nie zrobi bo to za drogo go kosztuje,ja nie mam ani telefonu ani pieniędzy a on na tą chwilę nie odbiera odemnie telefonów,czy mam jakąś szanse na zwrot pieniędzy od tego człowieka,dodam jeszcze ze swiatkiwm zakupu była moja 12sto letnia córka oraz pełnoletni syn tylko on w tym czasie był w samochodzie ale wszystko widział i słyszał
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.