Pytanie z dnia 04 maja 2020

Kupiłam urządzenie do masażu stóp w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca zapewnił mnie, że jeżeli nie poczuje się lepiej po używaniu tego urządzenia przez trzy tygodnie, to moge je zwrócić do końca czwartego tygodnia od zakupu, a sprzedawca odda mi zapłaconą cenę. W czwartym tygodniu od zakupu chciałam zwrócić urządzenie. Sprzedawca obejrzał urządzenie i stwierdził, iż z oględzin wynika, że urządzenie nie było używane. Dlatego też niby nie mogłam poczuć się lepiej, a w konsekwencji nie zaistniały warunki do zwrotu urządzenia. Czy sprzedawca ma rację ?

Co do zasady nie, jeżeli ustalenia te są na piśmie lub w korespondencji elektronicznej można domagać się rozstrzygnięcia tej sprawy sądownie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2020 21:28 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 21:28 Obejrzało: 224 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.