Pytanie z dnia 04 maja 2020
Kupiłam urządzenie do masażu stóp w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca zapewnił mnie, że jeżeli nie poczuje się lepiej po używaniu tego urządzenia przez trzy tygodnie, to moge je zwrócić do końca czwartego tygodnia od zakupu, a sprzedawca odda mi zapłaconą cenę. W czwartym tygodniu od zakupu chciałam zwrócić urządzenie. Sprzedawca obejrzał urządzenie i stwierdził, iż z oględzin wynika, że urządzenie nie było używane. Dlatego też niby nie mogłam poczuć się lepiej, a w konsekwencji nie zaistniały warunki do zwrotu urządzenia. Czy sprzedawca ma rację ?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Co do zasady nie, jeżeli ustalenia te są na piśmie lub w korespondencji elektronicznej można domagać się rozstrzygnięcia tej sprawy sądownie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.