Pytanie z dnia 29 listopada 2021

Kupiłam urządzenie gotujące i od 2019 roku notorycznie ląduje ono na serwisie z tą samą usterką (nie jest powracająca, a serwis po prostu nie umie jej usunąć). Aktualnie trwa rozszerzona gwarancja za która zapłaciłam przy zakupie sprzętu. Ostatni serwis trwał 30 dni roboczych, poprzedni (ponad 3 tygodnie) i jeszcze 2 tygodnie wcześniej - i tak naprawdę w tej połowie roku urządzenie więcej spędziło na serwisie niż u mnie w domu. Aby w pełni wykorzystać funkcjonalność urządzenia wykupiłam od tej samej firmy abonament na dostęp do platformy internetowej z przepisami, które odtwarza się na urządzeniu celem przygotowania posiłku. Moje pytanie jest nastepujące - czy mam prawa rządach jakiejś rekompensaty za ten czas kiedy urządzenie było w serwisie, a abonament (roczny) codziennie przemijał i dziś dostałam monit o konieczności wniesienia opłaty na kolejny rok?

Dzień dobry, czy próbowała Pani kontaktować się z producentem? Czy były kierowane jakieś pisma w tym zakresie? Myślę, że warto nawiązać kontakt z producentem w tym zakresie - czy ma Pani dokładne informacje co do okresów, kiedy urządzenie było w serwisie? Zapraszam do kontaktu na mój adres email: wojciech0guzinski@gmail.com Jeżeli ma Pani jakąś korespondencję z producentem oraz potwierdzenia uiszczenia opłat za subskrypcję serwisu z przepisami, poproszę o informacje na mój adres email. Z poważaniem, Adw. Wojciech Guziński

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 listopada 2021 11:47 Zmodyfikowano dnia: 30 listopada 2021 11:47 Obejrzało: 199 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.