Pytanie z dnia 29 listopada 2021
Kupiłam urządzenie gotujące i od 2019 roku notorycznie ląduje ono na serwisie z tą samą usterką (nie jest powracająca, a serwis po prostu nie umie jej usunąć). Aktualnie trwa rozszerzona gwarancja za która zapłaciłam przy zakupie sprzętu. Ostatni serwis trwał 30 dni roboczych, poprzedni (ponad 3 tygodnie) i jeszcze 2 tygodnie wcześniej - i tak naprawdę w tej połowie roku urządzenie więcej spędziło na serwisie niż u mnie w domu. Aby w pełni wykorzystać funkcjonalność urządzenia wykupiłam od tej samej firmy abonament na dostęp do platformy internetowej z przepisami, które odtwarza się na urządzeniu celem przygotowania posiłku. Moje pytanie jest nastepujące - czy mam prawa rządach jakiejś rekompensaty za ten czas kiedy urządzenie było w serwisie, a abonament (roczny) codziennie przemijał i dziś dostałam monit o konieczności wniesienia opłaty na kolejny rok?
Dzień dobry, czy próbowała Pani kontaktować się z producentem? Czy były kierowane jakieś pisma w tym zakresie? Myślę, że warto nawiązać kontakt z producentem w tym zakresie - czy ma Pani dokładne informacje co do okresów, kiedy urządzenie było w serwisie? Zapraszam do kontaktu na mój adres email: wojciech0guzinski@gmail.com Jeżeli ma Pani jakąś korespondencję z producentem oraz potwierdzenia uiszczenia opłat za subskrypcję serwisu z przepisami, poproszę o informacje na mój adres email. Z poważaniem, Adw. Wojciech Guziński
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.