Pytanie z dnia 22 czerwca 2017
Kupiłam w lutym 2016 telefon na firmę. Zapłaciłam gotówką prawie 2000 zł. W tym roku w styczniu spaliła się płyta główna. Złożyłam reklamację. Telefon został naprawiony i działał jako tako przez kilka miesięcy. Z początkiem czerwca telefon zaczął się przegrzewać, samoczynnie wyłączać podczas rozmowy, zawieszały się aplikacje, a aparat nie mógł złapać ostrości. Za każdym razem trzeba było go ręcznie resetować. W końcu zdecydowałam się, że złożę reklamacje z tytułu rękojmi. Napisałam więc pismo. W odpowiedzi od sprzedawcy otrzymałam następującą decyzję: "Sprzęt zakupiony przez Panią, została zakupiony w związku z prowadzona działalnością gospodarczą. Zatem zgodnie z regulaminem oferty dostępnej na stronie XXXXX, na której został zakupiony przedmiotowy sprzęt, strony na podstawie art.558 ust.1 K.C. wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne. W związku z tym, ze regulamin był częścią zawartej umowy sprzedaży to należy uznać, że rękojmia została skutecznie wyłączona..." I tu pojawia się moje pytanie... Czy jeżeli sprzęt zostaje zakupiony na firmę i jest wadliwy. W ciągu tak krótkiego okresu czasu się psuje 2 razy. To przedsiębiorca nie ma prawa skorzystać z rękojmi?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.