Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018
kupiłam wozek w sklepie interetowym smyk 14 marca dostałam go kurierem natomiast 17 marca został oddany do naprawy na reklamacje mamy 20 kwietnia i wozka dalej nie mam ani pieniedzy dzwoniac tam nikt nic nie wie a na reklamacje jest czas 2 tygodni co ja moge w takie sytuacji zrobic
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy oddała Pani wózek na reklamację w ramach gwarancji czy rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Należy się zwrócić na piśmie z zapytaniem na jakim etapie jest rozpatrzenie gwarancji, i zażądać wymiany towaru na nowy opisując całą sprawę i przewlekłość. Jeżeli to nic nie da trzeba będzie dać sprawę do sądu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.