Pytanie z dnia 23 maja 2018
kupiłem przedmiot na popularnym serwisie, po 29 dniach (kłopoty ze sprzedawcą) otrzymałem go, był uszkodzony, oddałem na gwarancje, było to w listopadzie, od tamtego czasu sprzedawca nie odbiera telefonów i nie odpowiada na maile. nie mam czasu aby osobiście wybrać się do jego sklepu. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznania się z korespondencją ze sprzedawcą, nie sposób odpowiedzieć na pytanie. Poza tym, jeśli skorzystał Pan z gwarancji, proszę zajrzeć do dokumentu gwarancyjnego, jaki otrzymał Pan od sprzedawcy. To w zakresie rękojmi ustawodawca dokładnie sprecyzował roszczenia, a nie przy gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.