Pytanie z dnia 19 stycznia 2018

Kupiłem przedmiot na serwisie Allegro. Sprzedający poinformował przy przedmiocie, że wysyłka odbywa się natychmiastowo. Po wysłaniu e-maila w poniedziałek dostałem informacje że wysyłka będzie dziś bądź max jutro a do środy będę mieć już produkt u siebie. W środe nie dostałem żadnej przesyłki więc napisałem kolejną wiadomość z zapytaniem czy została wysłana przesyłka, odpowiedzi nie dostałem. W czwartek mailowo podziękowałem za usługe i wystawiłem komentarz negatywny o treści: Wysyłka mocno opóźniona, musiałem zamówić gdzie indziej. Nie chciałem zadośćuczynienia, bo nic mnie nie interesuję już prócz tego jednego produktu, a teraz mi grożą pozwem za zniesławienie jeśli nie usunę komentarza. Co w takim wypadku zrobić

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.