Pytanie z dnia 28 września 2018

Kupiłem telefon który po miesiącu okazal sie zablokowany przez operatora z powodu zaprzestania splacania rat. Dnia 05.09 telefon dostal doreczony do sprzedawcy, uznano mi gwarancje i wysłał mi telefon "pozbawiony wad" ktory otrzymalem bez paragonu i karty gwarancyjnej. Odeslalem telefon z adnotacja ze nie przyjmuje go z powodu braku dokumentacji, natomiast sprzedawca odpisal ze dokumenty zostana doslane osobnym listem poleconym a telefon zostanie odeslany spowrotem do mnie na moj koszt. Odpisalem ze telefon zostanie przyjety jesli bedzie cala dokumentacja lub dokumenty otrzymam przed telefonem.
Jak narazie Nie otrzymalem telefonu ani dokumentow. Bardzo prosze o pomoc

Dzień dobry, a jakiej pomocy Pan potrzebuje ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 września 2018 12:26 Zmodyfikowano dnia: 28 września 2018 12:26 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.