Pytanie z dnia 23 listopada 2016
Kupiłem w znanym sklepie AGD RTV telewizor marki Samsung. Po upływie 6 i pół miesięcy na ekranie telewizora zaczęły pojawiać się kolorowe paski i plamy, które uniemożliwiały oglądanie telewizji. Zgłosiłem to w dziale reklamacji sprzedawcy domagając się naprawy towaru bądź jego wymiany na podstawie uprawnień z rękojmi. Sprzedawca odpowiedział mi, że może oddać telewizor na gwarancji do zewnętrznego serwisu i odmówił uznania uprawnień z tytułu rękojmi.
Kto ma rację?Kto decyduje o wyborze uprawnień?Czy uprawnienia z tytułu rękojmi są konkurencyjne do uprawnień z tytułu gwarancji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, na jakiej podstawie sprzedawca odmówił wykonania zobowiązań z rękojmi? Uzasadnił to jakoś? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.