Pytanie z dnia 23 listopada 2016

Kupiłem w znanym sklepie AGD RTV telewizor marki Samsung. Po upływie 6 i pół miesięcy na ekranie telewizora zaczęły pojawiać się kolorowe paski i plamy, które uniemożliwiały oglądanie telewizji. Zgłosiłem to w dziale reklamacji sprzedawcy domagając się naprawy towaru bądź jego wymiany na podstawie uprawnień z rękojmi. Sprzedawca odpowiedział mi, że może oddać telewizor na gwarancji do zewnętrznego serwisu i odmówił uznania uprawnień z tytułu rękojmi.
Kto ma rację?Kto decyduje o wyborze uprawnień?Czy uprawnienia z tytułu rękojmi są konkurencyjne do uprawnień z tytułu gwarancji?

Dzień dobry, na jakiej podstawie sprzedawca odmówił wykonania zobowiązań z rękojmi? Uzasadnił to jakoś? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2016 16:25 Obejrzało: 339 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.