Pytanie z dnia 27 lipca 2018

Kupiłem walutę w kantorze internetowym (według regulaminu kantoru przelew z kupioną walutą powinien zostać wykonany do 24h), minęło 72h i nadal nie mam waluty na koncie. Numery rachunków w tym samym banku. Jaką mogę żądać rekompensatę za nie wywiązanie się z regulaminu.

z regulaminu wynikają jakieś kary umowne? jeżeli nie to tylko tytułem odszkodowania jeżeli Poniósł Pan jakaś szkodę z tytułu opóźnienia, którą trzeba wykazać

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 sierpnia 2018 10:41 Zmodyfikowano dnia: 5 sierpnia 2018 10:41 Obejrzało: 195 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.