Pytanie z dnia 04 maja 2020

Kupiliśmy pralkę przez sklep internetowy 4.04 na fakturę, pralka przyjechała 9.04. 10.04 okazało się że nie pierze jak powinna i 11.04 zgłosiliśmy reklamację do producenta(za namową konsultanta ze sklepu z infolinii że tak będzie szybciej). Natomiast 14.04 zgłosiliśmy reklamacje do sklepu ponieważ poinformował nas producent że jeśli chcemy nową pralkę w ramach gwarancji a nie wymieniać części to trzeba zgłosić reklamacje do sklepu - producent może tylko „naprawić”. Przypominam ze pralka nie zrobiła żadnego prania bo od początku jest zepsuta. Serwisant od producenta przyjechał 20.04, stwierdził uszkodzenie modułu sterującego - pralka na 100% przyjechała do nas już niesprawna. Powiedział ze musimy się skontaktować ze sklepem w sprawie wymiany pralki. Po rozmowie z konsultantem ze sklepu złożyliśmy kolejną reklamację z wyszczególnieniem że chcemy wymiany pralki lub zwrotu pieniędzy. 21.04 mailowo otrzymaliśmy informację o zmianie statusu pierwszej reklamacji na „w realizacji”. Od tamtej pory nie ma żadnego kontaktu ze sklepem, infolinia do reklamacji jest wyłączona, konsultanci nie odbierają, a my jesteśmy bez pralki od prawie miesiaca. Co robić?

Należy odstąpić od umowy powołując się na rękojmie za wady ukryte, jeżeli to nic nie da pozostaje droga sądowa. Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2020 22:13 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:13 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, musicie Państwo oficjalnie skorzystać z rękojmi, a nie tylko zgłaszać „reklamację”. Trzeba złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zażądać skorygowania faktury i zwrotu uiszczonej ceny. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 maja 2020 22:45 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:45 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.