Pytanie z dnia 14 września 2017

Kupujący (przedsiębiorca) zamówił towar, lecz pracownik sprzedawcy (przedsiębiorca) wyręczył kupującego i przy zamówieniu pomylił się (zamiast zamówić kosiarkę z silnikiem 1,9 zamówił 2 l) i przyznał się. Kupujący nie przyjął towar i odesłał. Zauważył przy zamówieniu, że jest inny silnik. Czy sprzedawca może żądać zapłaty?

Dzień dobry, skoro to wina sprzedawcy, to nie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 września 2017 21:21 Zmodyfikowano dnia: 16 września 2017 21:21 Obejrzało: 167 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.