Pytanie z dnia 14 września 2017
Kupujący (przedsiębiorca) zamówił towar, lecz pracownik sprzedawcy (przedsiębiorca) wyręczył kupującego i przy zamówieniu pomylił się (zamiast zamówić kosiarkę z silnikiem 1,9 zamówił 2 l) i przyznał się. Kupujący nie przyjął towar i odesłał. Zauważył przy zamówieniu, że jest inny silnik. Czy sprzedawca może żądać zapłaty?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, skoro to wina sprzedawcy, to nie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.