Pytanie z dnia 24 października 2017
Mam jednoosobową firmę.
Podczas jednej z prac u klienta uszkodziłem blat kuchenny.
Podałem pani (właściciele domu) nr polisy ubezpieczeniowej mojej firmy.
Pani jednak nie zgłosiła szkody a kiedy polisa wygasła (minęły trzy miesiące od powstania szkody) upomina się o pieniądze ode mnie.
Czy ma takie prawo!
Justyna Jarentowska Adwokat (Od 2017)
Adwokat Justyna Jarentowska Kancelaria Adwokacka
M.Curie-Skłodowskiej 32/4, 20-029 Lublin
Dzień dobry, jeśli szkoda powstała w okresie objętym polisą ubezpieczeniową, nawet po jej wygaśnięciu, poszkodowana może zgłosić szkodę ubezpieczycielowi. Należy poinformować klientkę o tym kto jest ubezpieczycielem i że od tego podmioty może domagać się naprawienia szkody.
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kamiński Radca prawny (Od 2017)
Radca Prawny Marcin Kamiński
Kościuszki 10 lok. 1, 05-500 Piaseczno
Dzień dobry, mimo że polisa wygasła to i tak szkoda powstała w okresie trwania ubezpieczenia, czyli powinni ponosić odpowiedzialność. Proszę zgłosić się do ubezpieczyciela. Klientka może żądać spełnienia świadczenia bezpośrednio od Pana. Z poważaniem Marcin Kamiński
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.