Pytanie z dnia 24 października 2017

Mam jednoosobową firmę.
Podczas jednej z prac u klienta uszkodziłem blat kuchenny.
Podałem pani (właściciele domu) nr polisy ubezpieczeniowej mojej firmy.
Pani jednak nie zgłosiła szkody a kiedy polisa wygasła (minęły trzy miesiące od powstania szkody) upomina się o pieniądze ode mnie.
Czy ma takie prawo!

Dzień dobry, jeśli szkoda powstała w okresie objętym polisą ubezpieczeniową, nawet po jej wygaśnięciu, poszkodowana może zgłosić szkodę ubezpieczycielowi. Należy poinformować klientkę o tym kto jest ubezpieczycielem i że od tego podmioty może domagać się naprawienia szkody.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 października 2017 09:45 Zmodyfikowano dnia: 26 października 2017 09:45 Obejrzało: 245 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, mimo że polisa wygasła to i tak szkoda powstała w okresie trwania ubezpieczenia, czyli powinni ponosić odpowiedzialność. Proszę zgłosić się do ubezpieczyciela. Klientka może żądać spełnienia świadczenia bezpośrednio od Pana. Z poważaniem Marcin Kamiński

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 listopada 2017 20:28 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2017 20:28 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.