Pytanie z dnia 22 lutego 2017

Mam kłopot z bankiem.Miałam założony PRODUKT-SKANDIA-Inwestycyjny Plan Emerytalny.
Jak zawsze wpłacałam na jedno konto a bank przelewał na to 2 gie. Tak działo się do pewnego momentu. Z kolejną wpłatą bank nie dopilnował przelewu z jednego konta na 2gie. Rozwiązano ze mną plan emerytalny.Chciałabym kontynuować ten produkt, lecz bank twierdzi że to niemożliwe. Czy mogę prosić o poradę co mogę zrobić W tym przypadku?PILNE

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na Pani pytanie, trzeba się zapoznać z umową, którą Pani zawarła. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lutego 2017 12:04 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.