Pytanie z dnia 22 lutego 2017
Mam kłopot z bankiem.Miałam założony PRODUKT-SKANDIA-Inwestycyjny Plan Emerytalny.
Jak zawsze wpłacałam na jedno konto a bank przelewał na to 2 gie. Tak działo się do pewnego momentu. Z kolejną wpłatą bank nie dopilnował przelewu z jednego konta na 2gie. Rozwiązano ze mną plan emerytalny.Chciałabym kontynuować ten produkt, lecz bank twierdzi że to niemożliwe. Czy mogę prosić o poradę co mogę zrobić W tym przypadku?PILNE
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby odpowiedzieć na Pani pytanie, trzeba się zapoznać z umową, którą Pani zawarła. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.