Pytanie z dnia 28 sierpnia 2017
Mam następujące pytanie.
Kupiłem na Allegro etui do telefonu.
Po kilku miesiącach materiał na zapięciu pękł.
Po korespondencji ze sprzedawcą odesłałem etui na swój kosz -
reklamacja została odrzucona (sprzedawca zarzucił mi, że pęknięcie
nastąpiło z powodu braku należytej konserwacji - dodam, nie otrzymałem
żadnej instrukcji obsługi ani konserwacji).
Teraz sprzedawca twierdzi, że w celu odzyskania reklamowanego towaru
muszę po towar wysłać kuriera na swój koszt.
Czy sprzedawca ma rację?
Czy sprzedawca może odrzucić reklamację pisząc: "W przypadku przedniego zapięcia powstało nadmierne zużycie materiału łącznie z przetarciem - przypominam że każdy produkt wykonany ze skóry ekologicznej obliguje nas do regularnej konserwacji"?
Pozdrawiam Wojciech
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.