Pytanie z dnia 05 października 2017
Mam następujące pytanie: Prowadzę sklep internetowy, klient zamówił produkt, który był za pobraniem. Podczas doręczenia odmówił przyjęcia towaru. Zgodnie z regulaminem jeśli już chce odesłać towar to najpierw powinien go przyjąć, a później odesłać, ale na swój koszt razem z umową odstąpienia.
Czy w takim wypadku mogę liczyć na zwrot kosztów przesyłki?
Jeśli tak to jakie pismo/dokument musiałbym przesłać do klienta?
Pozdrawiam,
Marcin B.
Przemysław Piątek Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Radcy Prawnego Przemysław Piątek
Kasztanowa 32/15, 85-605 Bydgoszcz
najpierw powinna Pani wezwać kupujacego do wykonania umowy. Nieodebranie paczki nie może być domyślnym oświadczeniem o odstąpieniu. Jako roszczenie ewentualne moze Pani zasugerować odbiór w swojej siedzibie (ew. wysyłkę, ale po wcześniejszej wpłacie)
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.