Pytanie z dnia 10 kwietnia 2021
Mam powazny problem. W zeszlym roku bylam zatrudniona na umowe na czas okreslony 02.02.20-02.02.21 w maju ubieglego roku stawke zmniejszono mi z najnizszej krajowej do 1/8 etatu i moj szef porzucil firme i wyjechal. Od tamtej pory nie dostalam zadnej wyplaty no I oczywiscie nie lracowalam. Umowa wygasła.. nie dostalam i nie dostane pitu. Pytanie co z tym zrobic?
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowna Pani, jeżeli płatnik (były pracodawca) nie wystawi PIT-11, podatnik (Pani) samodzielnie powinien dokonać obliczeń i wypełnić roczne zeznanie podatkowe. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.