Pytanie z dnia 08 maja 2020
Mam problem z marką A. Zakupiłam buty w oryginalnym sklepie w galerii, sygnowanym marką A. Chciałam zareklamować buty z powodu rozklejenia się w kilku miejscach po 6 miesiącach z resztą, więc napisałam do obsługi klienta A. Dostałam odpowiedź, że marka nie przyjmuje reklamacji produktów zakupionych stacjonarnie, i że mam się zgłosić do sprzedawcy co jest jakimś żartem, bo kupiłam buty 500 km od miejsca obecnego zamieszkania. Czy ktoś mnie próbuje wkręcić i zbyć, czy faktycznie mogę nie mieć prawa do reklamacji u producenta?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, roszczenia z rękojmi należy zgłosić sprzedawcy. Można wysłać pocztą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663:182:634
Podziękowałeś prawnikowi
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Co to za marka "A"? Zakupiła Pani jako konsument?
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.