Pytanie z dnia 08 maja 2020

Mam problem z marką A. Zakupiłam buty w oryginalnym sklepie w galerii, sygnowanym marką A. Chciałam zareklamować buty z powodu rozklejenia się w kilku miejscach po 6 miesiącach z resztą, więc napisałam do obsługi klienta A. Dostałam odpowiedź, że marka nie przyjmuje reklamacji produktów zakupionych stacjonarnie, i że mam się zgłosić do sprzedawcy co jest jakimś żartem, bo kupiłam buty 500 km od miejsca obecnego zamieszkania. Czy ktoś mnie próbuje wkręcić i zbyć, czy faktycznie mogę nie mieć prawa do reklamacji u producenta?

Dzień dobry, roszczenia z rękojmi należy zgłosić sprzedawcy. Można wysłać pocztą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663:182:634

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 maja 2020 09:00 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2020 09:00 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Co to za marka "A"? Zakupiła Pani jako konsument?

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 maja 2020 21:02 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2020 21:02 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.