Pytanie z dnia 09 maja 2017

Mam pytanie wysłałem pocztą spłatę kredytu za adresowaną na BANK VIVUS .PL tylko został wpisany pomyłkowo inny Numer konta bankowego NA TF BANK i nigdzie tych przelewu nie ma Co mam robić

Dzień dobry, skąd Pan wie, że „nigdzie przelewu nie ma” ? Czy zwrócił się Pan do Poczty Polskiej z prośbą o wyjaśnienie na czyj rachunek bankowy zostały przelane pieniądze ? Jeśli nie, proszę to niezwłocznie zrobić. Po otrzymaniu odpowiedzi poczty, będzie można podjąć dalsze kroki prawne. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 maja 2017 08:44 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2017 08:44 Obejrzało: 182 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.