Pytanie z dnia 05 czerwca 2018
Mam pytanie zabukowałem sobie pobyt przez serwis internetowy booking.com zabukowałem datę oraz zapłaciłem bo cena była niezwykle atrakcyjna więc Dokonałem płatności i otrzymalem na emaila potwierdzenie dokonania rezerwacji , po jednym dniu skontaktowała się ze mną właścicielka obiektu że podana cena była pomyłką z winy systemu czy coś tam takiego i ze to nie z jej winy i ze jesli chce przyjechac to musze doplacic .Pytanie moje brzmi czy mogę żądać pobytu w takiej cenie cenie jak zapłaciłem? bo ta pani chce mi anulować pobyt ? lub chce żebym dopłacił roznice
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.