Pytanie z dnia 04 lipca 2020
Mam umowę z Enea na taryfę G11. Dnia 12.12.2016 założyli mi nowy licznik i zamiast parametryzacji na G11 ustawili na G12. Dnia 27.02.2017 robili pierwszy przegląd techn licznika i przy nim nie mieli zastrzezen. Do dnia 28.05.2020 prowadzili odczyt z liczydła 1. Nagle tego dnia zrobili przeglad i stwierdzili że był źle ustawiony licznik i wysłali mi korekty faktur na kwotę 1030zl gdyż część zużycia zapisywała się na liczydle2. Rozumiem że zużyłem ten prąd ale nieświadomy błędów które oni popełnili. Czy nie jest to ich wina że nie ustawili licznika prawidłowo według taryfy na umowie? Czy nie oni powinni ponieść kosztów za te błędy? Wydaje mi się że złamali warunki opisane w OWU.?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.