Pytanie z dnia 12 maja 2017

Mama zmarła 15.06.2013 roku. Do sieci Plus ze stałego zlecenia zostały opłacone rachunki do sierpnia 2013 włącznie. Zgłosiłem w plusie śmierć mamy. Od 2 lat męka mnie windykacja get back żądając spłaty zadłużenia w związku z zerwaniem umowy przez moją mamę. Pisma przychodzą na mamę. A tymczasem mają nadpłacone 2 miesiące. Co mogę z tym zrobić? Ewa

Dzień dobry, GetBack bardzo często dochodzi roszczeń niezasadnych lub przedawnionych. Oczywiście na wezwanie dobrze by było odpowiedzieć, wskazać że mama nie żyje, wezwania są bezzasadne, gdyż w tej sprawie nie ma podstaw do dochodzenia żadnych kar umownych. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 maja 2017 08:57 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2017 08:57 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Proponuję w tym wypadku odpisać firmie windykacyjnej, że roszczenie nie istnieje, gdyż umowa uległa wygaśnięciu z powodu śmierci abonenta. Proszę spojrzeć do regulaminu usług Plus jak brzmi zapis o wygaśnięciu umowy - najpewniej "z chwilą poinformowania o tym fakcie". Czy informując o tym fakcie w 2013 roku wysłał Pan pismo listem poleconym? Czy wysyłał Pan akt zgonu? Czy była jakaś odpowiedź pisemna? Ile wynosi obecnie należność dochodzona przez Getback? Z poważaniem

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 maja 2017 09:59 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2017 09:59 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.