Mandat za brak biletu.
Pytanie z dnia 28 stycznia 2022
Dobry wieczór. Mam problem. 21 stycznia otrzymałam mandat. Jechalam komunikacja miejska. Weszłam do tramwaju. Odbiłam kartę sieciową. Lecz czytnik nie zadziałał. Następnie zakupiłam bilet w aplikacji w telefonie. Pech chciał że aplikacja się chwilowo zawiesiła. Weszłam na apke i okazało się że mam bilet. Niestety kontroler stwierdził że nie mam biletu. Systematycznie kupuję bilety. Jaką mam szansę na umorzenie mandatu. Czy mogę dołączyć historię doładowań i przejazdów sieciowka aby udowodnić że nie jeżdżę na gape?
Dzień dobry, należy złożyć reklamację z wydrukiem biletu zakupionego przez aplikację oraz wyjaśnić całą sytuację pisemnie (awaria czytnika, zakupienie biletu przez aplikację). Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.