Pytanie z dnia 06 maja 2023
Mąż przegrał sporo pieniędzy w polskim kasynie internetowym .............Gdy tylko to zauważyłam to zablokowałam mu dostęp do grania.Wtedy on założył pocichu nowe konto gracza na moje dane .Zanim się zorientowałam przegrał około 200 tys.zł.Nasza rodzina jest teraz w trudnej sytuacji.Skontaktowałam sie z totalcasino i oni zlikwidowali na stałe to konto gracza.Wich regulaminie wyczytałam,że nie można rejestrować kont graczy z rachunkiem bankowym ,który nalezy do wiecej niż 1 osoby oraz rachunków małżeńskich.Aten rachunek bankowy,który podał mój mąz jest nasz wspólny.Dodam,że przy procesie rejestracji wszystkie dane i rachunek bankowy były weryfikowane przez totalcasino(tak powiedział mi mąż,który teraz tego żałuje tego co zrobił choć za póżno). Czy w takiej sytuacji mogę się domagać zwrotu pieniędzy które tam przegrał od tego kasyna internetowego ?
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Proszę napisać w jaki sposób zablokowała Pani mężowi jego konto. Czy to nowe konto założone przez męża było kontem założonym na Pani imię i nazwisko. Jakie adresy e-mail mąż wskazał do kontaktu w pierwszym i drugim koncie. W jaki sposób kasyno weryfikowało rachunek bankowy. Proszę pisać do mnie na niżej wskazany adres e-mail. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
niestety tak to nie działa.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.