Pytanie z dnia 05 października 2021

Mąż sprzedał auto w stanie technicznym dobrym. Kupujący w drodze do domu na progu zwalniającym rozwalił misę olejową. Rząd zwrotu pieniędzy i scholowania auta na nasz koszt. Co możemy zrobić

Sz.Pani Roszczenia kupującego są całkowicie bezpodstawne. To z jego winy nastąpiło uszkodzenie miski olejowej i on powinien pokryć wszelkie związane z tym koszty w tym naprawy i holowania. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 października 2021 12:08 Zmodyfikowano dnia: 5 października 2021 12:08 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, z przytoczonego opisu sprawy wynika, że uszkodzenie nie wynikało z samej materii wady istniejącej w pojeździe w momencie zakupu, ale z działania kupującego, który mógł pokonać próg zwalniający, czy inna przeszkodę terenową ze zbyt dużą szybkością, co w konsekwencji doprowadziło do mechanicznego uszkodzenia miski olejowej. Taka sytuacja mogła mieć miejsce, jeśli pojazd poddano np. obniżeniu zawieszenia. W mojej ocenie, na podstawie przedstawionego opisu, roszczenie kupującego jest bezzasadne. Pozdrawiam, Adw. Wojciech Guziński

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 października 2021 13:22 Zmodyfikowano dnia: 5 października 2021 13:22 Obejrzało: 250 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.