Pytanie z dnia 23 lutego 2017
Miałam taką sytuację, że będąc na wyjeździe wynajęłam pokój na jednąc noc, po czym po opuszczeniu tego miejsca dzwoni telefon a właścicielka twierdzi, że materac został zalany. Według mnie to jest niemożliwe, jestem pewna, że był suchy. żąda ode mnie pieniędzy. Nie wiem co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Piotr Czajkowski Adwokat
Adwokat Piotr Czajkowski Kancelaria Adwokacka
Rynek 36A lok. 4, 48-300 Nysa
Na chwilę obecną nic Pani nie musi robić, gdyż to na właścicielce tego obiektu ciąży obowiązek udowodnienia, że doszło do uszkodzenia rzeczy i w związku z tym wystąpienia szkody. Uważam, że należy napisać oświadczenie, w którym zaprzeczy Pani podanym faktom wskazując, że w chwili zdania pokoju nie było żadnych szkód. Proszę pamiętać o wysłaniu go za pomocą listu poleconego i zachować kopię pisma z potwierdzeniem nadania.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.