Pytanie z dnia 23 lutego 2017

Miałam taką sytuację, że będąc na wyjeździe wynajęłam pokój na jednąc noc, po czym po opuszczeniu tego miejsca dzwoni telefon a właścicielka twierdzi, że materac został zalany. Według mnie to jest niemożliwe, jestem pewna, że był suchy. żąda ode mnie pieniędzy. Nie wiem co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Na chwilę obecną nic Pani nie musi robić, gdyż to na właścicielce tego obiektu ciąży obowiązek udowodnienia, że doszło do uszkodzenia rzeczy i w związku z tym wystąpienia szkody. Uważam, że należy napisać oświadczenie, w którym zaprzeczy Pani podanym faktom wskazując, że w chwili zdania pokoju nie było żadnych szkód. Proszę pamiętać o wysłaniu go za pomocą listu poleconego i zachować kopię pisma z potwierdzeniem nadania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 lutego 2017 13:47 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem