Pytanie z dnia 24 stycznia 2016

Mój mąż obcokrajowiec-dzień przed wyjazdem do swojego kraju do rodzinnego domu nadał przez Western Union przekaz w banku.Pieniądze wysłane tym przekazem miały być przeznaczone na 3 tygodniowy pobyt z rodziną. Okazało się,ze pracownik banku poełnił 2 błędy przy sporządzaniu przekazu- o czym mąż dowiedział sie na miejscu-nie mógł wypłacić sobie pieniędzy. Został przez to pozbawiony jakiejkolwiek gotówki na pobyt wyzywienie, oplacenie podstawowych życiowych potrzeb. czy mozna domagać się od banku odszkodowania za popełniony bład- informacja banku była taka-mąż musi sam pojawić się w tym samym oddziale banku i zmienić przekaz( co oczywiste było niemozliwe) .

W celu udzielenia porady potrzebne są bardziej szczegółowe dane. Jeśli jest Pani zainteresowana, proszę o kontakt. Radca Prawny Izabela Rabiega.

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 marca 2016 08:53 Obejrzało: 339 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.