Pytanie z dnia 06 lutego 2018

Moja firma ma podpisaną umowę z Korporacją Kurierską. Poprzez Korporację nadaję paczki kurierem DHL. Dnia 2017-12-18 poprzez Korporację Kurierską złożyłam reklamację na nieterminowe dostarczenie przesyłki przez kuriera DHL. Dziś (06.02.2018) otrzymałam maila od Korporacji Kurierskiej ze skanem odpowiedzi na moją reklamację. Reklamacja nie została uznana. Pismo datowane jest na dzień 05.01.2018. Czy mogę powołać się na niedotrzymanie ustawowego 30 dniowego czasu na odpowiedź na reklamację?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.