Pytanie z dnia 08 czerwca 2017
Moja mamy zakupiła wzmacniacz słuchu reklamowany w gazecie. Zamówiła telefonicznie. Produkt nie odpowiada jej. Napisałam do firmy w jej imieniu e-mail :
Chce zwrócić wzmacniacz słuchu.
W załączniku przesyłam rachunek. Proszę o podanie adresu.
W e-mail odpisali w temacie : "Procedura reklamacji" jakby nie rozumieli że chodzi o zwrot. Proszę o pomoc jak można odzyskać pieniądze .
Grzegorz Lorens Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Grzegorz Lorens
Barczewskiego 1, 10-061 Olsztyn
Jeśli od daty doręczenia zakupionego przedmiotu nie minęło 14 dni należy mailowo bądź pocztą złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. A następnie odesłać przedmiot umowy na adres przedsiębiorcy. Jeśli adres nie jest znany można razem z oświadczeniem zwrócić się z żądaniem podania adresu do zwrotu. Jeśli żądanie nie zostanie spełnione, roszczeń można dochodzić wnosząc pozew do sądu. Z poważaniem, Adwokat Grzegorz Lorens
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.